Nigdy nie jest za późno na nowy początek / Für den neuen Anfang ist es nie zu spät!

10695244_765455673501683_1866753545_n

Witam Was!

Nareszcie znalazłam czas aby zacząć pisać bloga. Trochę to trwało zanim się zdecydowałam – w końcu do odważnych świat należy.

Na moim blogu, który będzie publikowany w j. polskim i j. niemieckim, będę pisać o byciu kobietą po prostu – czyli o tym co sprawia nam największą przyjemność- zakupach, podróżach, gotowaniu etc.– typowy BABSKI ŚWIAT- będzie zabawnie i ciekawie. Mam kilka pomysłów, którymi postaram się Was zaskoczyć. Stay tuned 🙂

To mój pierwszy post dlatego proszę Was nie bądźcie zbyt krytyczni wobec mnie. Mam nadzieję, że hejt nie będzie zbyt duży.

Parę słów o mnie:

Mam 28 lat i pochodzę z Wielkopolski dokładnie z Osiecznej k. Leszna. W Poznaniu ukończyłam studia na kierunku lingwistyka stosowana. To był piękny okres w moim życiu ale w pewnym czasie przychodzi moment, kiedy potrzebne są zmiany, nowe wyzwania i nowe perspektywy. W 2013 roku, dokładnie w sierpniu, zdecydowałam się na wyjazd do Niemiec… nie chodzi tu o jednorazowy wyjazd na kilka dni, bo takowych było sporo podczas moich studiów. Od 3 lat mieszkam i pracuję w Bielefeld. Piękne miasto w NRW (wielkościowo takie jak Poznań).

W wolnym czasie chętnie pływam, gotuję, jeżdżę na rowerze, podróżuję. Jestem osobą otwartą, która z chęcią podejmie się nowych wyzwań.

Dlaczego taka nazwa bloga: ‚women’s diary by natalie‘- wytłumaczenie jest bardzo proste. Babski Świat przelany na „papier“. Styl życia kobiety. Zapraszam do mnie na maila:   wdbnatalie@gmail.com  jeśli macie ciekawe pomysły bądź wskazówki dla mnie.

10668375_765456073501643_1080084586_n

Hallo Ihr Lieben!

Ich habe endlich angefangen meinen Blog zu schreiben. Es hat einige Zeit gedauert bevor ich mich gewagt habe. Aber wer nicht wagt, der nicht gewinnt.

Auf meiner Seite, die sowohl auf Deutsch als auch auf Polnisch veröffentlicht wird, möchte ich darüber schreiben, wofür sich Frauen am meisten interessieren – Shopping, Mode, Kosmetika, Reisen, Kochen – also typische FRAUENWELT – es wird lustig und interessant. Ein paar tolle Ideen hätte ich schon um Euch zu überraschen und was Eigenes zu präsentieren. Stay tuned 🙂

Das ist mein erster Post, von daher seid bitte nicht so streng.

Ein paar Worte zu meiner Person:

Ich bin 28 Jahre alt und komme aus Polen. In Polen habe ich studiert (Angewandte Linguistik in Posen/Poznan) und nach meinem Studium auch gearbeitet. Es war eine schöne Zeit aber irgendwann mal kommt der Zeitpunkt, wo man einfach Änderungen braucht, etwas Neues, neue Herausforderungen, neue Perspektiven. Dieser Zeitpunkt gab es bei mir im Jahr 2013. Genau im August 2013 bin ich nach Deutschland umgezogen. Momentan wohne und arbeite ich in Bielefeld.

Ich bin eine aufgeschlossene Person, die jederzeit bereit ist etwas Neues auszuprobieren.

Warum mein Blog ‚women’s diary by natalie‘ heißt. Es ist ganz einfach. Da ich hier meine/ Lebensweise/ Frauenleben darstellen möchte. Ein Tagebuch von einer Frau.

Ihr könnt mir dabei auch helfen,  in dem Ihr mich anschreibt: wdbnatalie@gmail.com und Eure Vorschläge, Ideen zu meinem Blog darstellt.

wp_000055

wp_20160515_02320160801202909

4 comments

Skomentuj

