Stylizacja ‚Sunday walk’ w ciąży / ‚Sunday Walk’ Schwangerschaftsoutfit

Nietypowa propozycja stylizacji, bo nie każda z Was musi obecnie nosić obszerne sukienki.

Dzianinową sukienkę połączyłam z ciepłą, modną i uniwersalną kamizelką w kolorze czarnym, którą można bez problemu zestawić z innymi częściami garderoby. Pomysłów mam wiele ale niestety moje obecne gabaryty nie pozwalają na zaprezentowanie ich. Muszę jeszcze trochę poczekać i odłożyć resztę na później 😉 Czarne wysokie buty, które paradoksalnie są wygodne i wzorzysta torebka uzupełniają stylizację. Obecnie jestem w 30. tygodniu ciąży i mam 14 kg na plusie. Pod względem zdrowia czujemy się dobrze. Odliczam już dni do końca i nie mogę się doczekać, kiedy się z Dzidzią zobaczymy i kiedy będę mogła wrócić do rozmiaru 36… 😛


 

Heute einmal außergewöhnliches Look, weil nicht jede von Euch solche großen Kleider tragen muss. Ein Trikotkleid habe ich diesmal mit einer warmen, universellen Weste, die man locker mit anderen Kleidungsteilen kombinieren kann, zusammengestellt. Ich habe viele Ideen für Outfits mit der Weste aber momentan ist es nicht möglich diese Euch zu präsentieren, weil ich ja so groß geworden bin. Meine Lieblingskleidung in Gr. 36 muss noch bisschen warten 🙂 Schwarze High Heels und gemusterte Tasche ergänzen das heutigen Look. Zur Zeit bin ich in der 30. SSW und habe schon 14 kg zugenommen. Uns geht es soweit gut. Ich kann kaum erwarten, bis wir uns mit meinem Baby kennenlernen und ich wieder abnehmen kann… 😛

2

5

3

7

4

8

9

4 comments

Skomentuj

